Serviceblankett

Serviceblanketten fylls i av dig som har en produkt du vill ha reparerad av RCO.
Det är inte en blankett för utbytesenheter. 

Blanketten måste innehålla följande obligatorisk information:

  • Företagsnamn. (Förutsätter att angivet företag är kund hos RCO).
  • Kundnummer. (8 siffror) (Står angivet på tillexempel en faktura från RCO).
  • Er referens. (Den person som vet mest om produkterna som behöver repareras).
  • Telefon. (Till dig som kan mest om produkten som behöver repareras). 
  • E-post. (Till dig som kan mest om produkten som behöver repareras). 
  • Gatuadress. (Till företaget som är kund hos RCO)
  • Postadress. (Till företaget som är kund hos RCO)
  • Er märkning eller ordernummer. (Frivilligt, det är upp till dig att märka Serviceblanketten korrekt). 
  • Produkt(er) (Maximalt 5 produkter / serviceblankett. Skriv benämning eller artikelnummer, hitta inte på egna namn på produkterna). 
  • Felbeskrivning. (Skriv så utförligt som möjligt vad du tror felet är, vad du vet att felet är, eller hur felet uppstått, eller hur felet yttrat/uppdagat sig). 

Du kan fylla i dokumentet nedan, klicka på de tre prickarna och välja disketten (spara). Sedan mejlar du Serviceblanketten till support@rco.se 

Eller så klickar du på länken serviceblankett, fyller i och sparar som vanligt för att sedan mejla till support@rco.se 

Serviceblankett

 

Liknande frågor och svar