Serviceblanketten fylls i av dig som har en produkt du vill ha reparerad av RCO.
Det är inte en blankett för utbytesenheter.
Blanketten måste innehålla följande obligatorisk information:
- Företagsnamn. (Förutsätter att angivet företag är kund hos RCO).
- Kundnummer. (8 siffror) (Står angivet på tillexempel en faktura från RCO).
- Er referens. (Den person som vet mest om produkterna som behöver repareras).
- Telefon. (Till dig som kan mest om produkten som behöver repareras).
- E-post. (Till dig som kan mest om produkten som behöver repareras).
- Gatuadress. (Till företaget som är kund hos RCO)
- Postadress. (Till företaget som är kund hos RCO)
- Er märkning eller ordernummer. (Frivilligt, det är upp till dig att märka Serviceblanketten korrekt).
- Produkt(er) (Maximalt 5 produkter / serviceblankett. Skriv benämning eller artikelnummer, hitta inte på egna namn på produkterna).
- Felbeskrivning. (Skriv så utförligt som möjligt vad du tror felet är, vad du vet att felet är, eller hur felet uppstått, eller hur felet yttrat/uppdagat sig).
Du kan fylla i dokumentet nedan, klicka på de tre prickarna och välja disketten (spara). Sedan mejlar du Serviceblanketten till support@rco.se
Eller så klickar du på länken serviceblankett, fyller i och sparar som vanligt för att sedan mejla till support@rco.se